Ahlen: Dostala jsem pozvánku přímo do centra dění

Ahlen: Dostala jsem pozvánku přímo do centra dění - Via Elite

Spolupráci s LR jsem si vybrala hned z několika důvodů. V mém správném rozhodnutí mě utvrdilo to, že s námi firma čím dál tím více komunikuje. Ptali se nás, partnerů, jak se nám pracuje, co by se mohlo zlepšit, změnit a jak. Všechny podněty, které jsme hlásili, firma do půl roku zakomponovala. Osobně neznám jinou MLM firmu, které by tolik záleželo na tom, aby se partnerům dobře pracovalo.

Proto jsem byla nesmírně poctěná a nadšená, když mě vedení firmy z České republiky vybralo jako jedinou partnerku z této země, která mohla jet na „brainstorming“ přímo do srdce LR – do německého Ahlenu. Velkou výhodou samozřejmě bylo, že mluvím plynně anglicky. Celé setkání totiž probíhalo v angličtině. (Zde jsem se zapřísáhla, že na té angličtině musím pracovat, protože vypadávají slovíčka, když ji člověk tak často nepoužívá.)

Proč jsme se takhle potkali?

Na akci se sešlo celkem 18 lidí, partneři ze 4 zemí a další ze zázemí firmy z nejrůznějších oborů. Cílem bylo vymyslet co nejlepší strategii toho, jak dostat nový, absolutně revoluční produkt na trh. Tak, aby to bylo co nejefektivnější, nejlepší a nebyl to jen wow efekt, ale dlouhodobě nejlepší produkt.

Pro mě to bylo opravdu fascinující. Po představení produktu jsem si říkala, že je všechno jasné, bude to tak, jak jsme zvyklí, produkt nám představí a my ho začneme prodávat. Jenže nyní jsme každý měli napsat plusy, mínusy, nástrahy, nápady. Každý z nás je opravdu napsal a představil. A to pro mě bylo fascinující, vidět pohledy z jiné strany, nápady, postřehy, myšlenky druhých. Úžasné.

Nejen práce, ale hlavně spolupráce

To bylo první den, po kterém následovala společná večeře. Při ní jsme se už bavili celkově o LR. Byl s námi i nový CEO Andreas Friesch. To je skutečně to, co na LR zbožňuji! A proto si troufnu říct, že jsme nejlepší MLM firma. S dalšími kolegy z jiných zemí jsme si předávali zkušenosti, jak budujeme náš LR obchod.

Druhý den jsme se rozdělili do 6 skupin. Každá skupina byla složená z lidí z různých oborů a zemí (partner + zástupce vedení). Každá skupinka měla své téma, na kterém pracovala. Na konci dne jsme všichni své výsledky opět detailně představovali. Znovu úžasné nápady.

Celkový dojem byl skvělý. Úžasná zkušenost, u které jsem ráda, že jsem ji využila. Uvidíme, kolik z toho firma použije pro zatím tajný, revoluční produkt ? Máte se na co těšit. Ale na co konkrétně, to nemůžu říci, a kdy, to sama nevím ?