LR oslavilo 25. výročí – byla jsem u toho!

LR oslavilo 25. výročí - byla jsem u toho! - Via Elite

Ano, už je to 25 let, co firma LR Health & Beauty dává lidem na českém a slovenském trhu příležitost. Příležitost ke zlepšení zdraví a příležitost ke změně života. Když je firma nová, není těžké mít velký nárůst obratů. Když se podaří být jednou na vrcholu a vyhrát firmu roku, je to skvělé. Ale mít nárůst obratů 25 let vkuse a udržet se na špici mezi MLM firmami, to už je něco extra. A něco extra, to LR opravdu je!

LR oslavilo výročí ve velkém stylu. Ačkoliv bylo potřeba na akci splnit kvalifikaci, zúčastnilo se jí přes 2 000 lidí. Bylo to velkolepé!

Největší ikonou, hostem a největší aplaus všech ve stoje si zasloužil zakladatel tohoto impéria Aleš Buksa. Je mu přes 70 let, dokázal to, co by někteří nedokázali za 10 životů, a přesto zůstal pokorný. Jeho slova byla upřímná. On sám byl velmi velmi dojatý a já se mu vůbec nedivím.

Pozvání přijalo i vedení ze zahraničí, energický Thomas Heursen, kterého známe i ze školení a mnoha akcí, nový CEO Andreas Friesch, Klaus Geschwandtner a samozřejmě generální ředitelka Ivona Selníková a obchodní ředitel Michal Stoklasa. Na pódiu jsme si vyslechli také slova nejúspěšnějšího partnera LR Slovensko Michala Macka a jedničky na českém trhu Miroslava Kačírka.

Show nás prováděla moderátorská dvojice Gondíkových, zatancovali jsme si se slovenskou skupinou Desmod (kteří vyhráli Slavíka) a třešničkou na dortu byl Miro Žbirka se svými hitovkami. 

Je běžné, že se s námi vedení baví, takže jsme využili příležitosti i tady. Kromě toho jsme si popovídali i se všemi přáteli z Česka a Slovenska. To je na LR krásné, že jsme sice vlastně všichni konkurence a přitom si pomáháme, radíme se a jak řekl pan Buksa, jsme jeho děti a LR je jedna rodina.

Na tyto akce jezdí často i loajální partneři, myslím tím ty, kteří jsou v LR dlouho, nešplhají cíleně po kariérním plánu rychle nahoru, ale produkty milují a rádi je doporučují dál. Těch je potřeba si velmi vážit. Noví partneři nebo prozatím jen spotřebitelé produktů mohou vidět sílu firmy.

Celkově mám z akce skvělý dojem. Všichni jsme si to užili a do nového týdne šli s novým elánem! Těšíme se na dalších 25 let s LR ?